Firmy szkoleniowe

Nasze rozwiązanie łączy w sobie funkcjonalność systemów CRM, zarządzania i rozliczania czasu pracy, obiegu dokumentów (także certyfikatów), ERP, fakturowania, rachunkowości zarządczej, panelu do komunikacji i wymiany plików z uczestnikami i podwykonawcami. System JMK-CRM obejmuje swą funkcjonalnością obszary związane z szeroko pojmowaną obsługą szkoleń, uczestników szkoleń, wykładowców, podwykonawców:

  • buduje trwałe relacje z uczestnikami od momentu pierwszego kontaktu po realizację i rozliczanie kolejnych szkoleń
  • zarządza procesem oferowania (m.in. mailing z poziomu systemu)
  • zawiera mechanizmy umożliwiające zwiększenie efektywności i organizacji pracy pracowników

Zapraszamy do zapoznania się z systemem zarządzania JMK-CRM.

Dział Sprzedaży JMK Computerate Sp. z o.o.
sprzedaz@jmkcomputerate.pl