„(…)o „bezpieczeństwie” zbyt często myśli się jako o produkcie, który trzeba „wdrożyć i zapomnieć o nim”. Nie jest to dobre podejście. Bezpieczeństwo to stosowanie bezpieczeństwa”.
Mark O’Neill
System zarządzania kancelarią JMK-CRM został stworzony tak, aby zapewnić maksymalny poziom zabezpieczeń. Nasze aplikacje zostały przetestowane przez GIODO, KNF, Departamenty Zabezpieczeń trzech polskich banków oraz kilkanaście tysięcy użytkowników z różnych branż. Bezpieczeństwo to nie tylko szyfrowanie danych, login czy hasło. Jednym z najważniejszych priorytetów naszej firmy było stworzenie kompleksowego zabezpieczenia systemu. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych metod szyfrowania danych, transmisji oraz maksymalnemu ograniczeniu „czynnika ludzkiego” osiągnęliśmy wysoki, a zarazem użytkowy poziom zabezpieczeń.
- Zabezpieczenia zgodne z wymogami GIODO oraz rozporządzeniami MSW;
- System jest zabezpieczony porównywalnie z bankowością internetową;
- Brak jakichkolwiek informacji, dokumentów, materiałów na urządzeniach pracowników (laptopach, palmtopach). W przypadku ich kradzieży wiedza nie wypływa poza kancelarię;
- Bieżący monitoring zmian w bazie danych;
- Zabezpieczenia transmisji danych między użytkownikami (https);
- Wewnętrzny obieg dokumentów i treści – (Panel Klienta i wiadomości wewnętrzne) w systemie są nie do wykrycia przez programy szpiegujące pocztę elektroniczną;
- System uprawnień dla Pracowników do każdej poszczególnej czynności z możliwością łatwej i szybkiej ich edycji;
- Na życzenie Klienta możemy wprowadzić dodatkowe zabezpieczenia poprzez hasła jednorazowe wysyłane na e-mail bądź smsem na telefon komórkowy;
- System jest kompatybilny z metodami szyfrowania danych i transmisji w serwerach bazodanowych;
- System jest na bieżąco rozwijany oraz modernizowany;