Korzyści

Korzyści z zaimplementowania systemu zarządzania kancelarią JMK-CRM są widoczne na wielu płaszczyznach. Od krótkiego i przyjaznego wdrożenia (1 dzień roboczy, plus szkolenia 4-5 godzin), poprzez obniżenie i kontrolę kosztów bieżącej działalności biura (rachunkowość zarządcza), aż po oszczędności czasu (automatyzacja procesów, inteligentny kalendarz itd.).

  • Stworzenie nowej jakości kontaktów z Klientami, Podwykonawcami oraz Partnerami biznesowymi;
  • Skuteczna kontrola pracy Pracowników, Aplikantów, Podwykonawców i Partnerów biznesowych;
  • Oszczędność czasu pracowników i ich przełożonych (m.in. przy wyszukiwaniu dokumentów);
  • Automatyzacja procesów w kancelarii (m.in. system może generować gotowe dokumenty do podpisu);
  • Inteligentny kalendarz;
  • Możliwość udostępniania systemu kolejnym użytkownikom w miarę rozwoju działalności kancelarii (możliwość co miesiąc zwiększania i zmniejszania liczby loginów);
  • Obniżenie i kontrola kosztów bieżącej działalności kancelarii;
  • System modyfikowany pod każdego Partnera biznesowego (nie sprzedaliśmy dwóch identycznych rozwiązań);
  • Przyjazna implementacja rozwiązania (1 dzień roboczy);
  • System JMK-CRM nie wymaga zakupu żadnego innego oprogramowania;
  • 12 miesięczna gwarancja;
  • Różne możliwości zakupu: zakup licencji bezterminowej, terminowej, leasing/dzierżawa oraz e-usługa Bezpieczeństwo system na poziomie bankowości internetowej, GIODO;
  • Możliwość wyboru instalacji systemu w Kancelarii, w chmurze Partnerów JMK lub na dowolnym wskazanym przez Państwa serwerze;
  • Zdalne wgrywanie modyfikacji i aktualizacji bez konieczności dostępu do komputerów kancelarii;
  • Zintegrowane narzędzie pozwalające wdrożyć system obsługujący wszystkie obszary związane z działalnością operacyjną kancelarii;