Korzyści z zaimplementowania systemu zarządzania kancelarią JMK-CRM są widoczne na wielu płaszczyznach. Od krótkiego i przyjaznego wdrożenia (1 dzień roboczy, plus szkolenia 4-5 godzin), poprzez obniżenie i kontrolę kosztów bieżącej działalności biura (rachunkowość zarządcza), aż po oszczędności czasu (automatyzacja procesów, inteligentny kalendarz itd.).
- Stworzenie nowej jakości kontaktów z Klientami, Podwykonawcami oraz Partnerami biznesowymi;
- Skuteczna kontrola pracy Pracowników, Aplikantów, Podwykonawców i Partnerów biznesowych;
- Oszczędność czasu pracowników i ich przełożonych (m.in. przy wyszukiwaniu dokumentów);
- Automatyzacja procesów w kancelarii (m.in. system może generować gotowe dokumenty do podpisu);
- Inteligentny kalendarz;
- Możliwość udostępniania systemu kolejnym użytkownikom w miarę rozwoju działalności kancelarii (możliwość co miesiąc zwiększania i zmniejszania liczby loginów);
- Obniżenie i kontrola kosztów bieżącej działalności kancelarii;
- System modyfikowany pod każdego Partnera biznesowego (nie sprzedaliśmy dwóch identycznych rozwiązań);
- Przyjazna implementacja rozwiązania (1 dzień roboczy);
- System JMK-CRM nie wymaga zakupu żadnego innego oprogramowania;
- 12 miesięczna gwarancja;
- Różne możliwości zakupu: zakup licencji bezterminowej, terminowej, leasing/dzierżawa oraz e-usługa Bezpieczeństwo system na poziomie bankowości internetowej, GIODO;
- Możliwość wyboru instalacji systemu w Kancelarii, w chmurze Partnerów JMK lub na dowolnym wskazanym przez Państwa serwerze;
- Zdalne wgrywanie modyfikacji i aktualizacji bez konieczności dostępu do komputerów kancelarii;
- Zintegrowane narzędzie pozwalające wdrożyć system obsługujący wszystkie obszary związane z działalnością operacyjną kancelarii;