Oszczędność

System zarządzania JMK-CRM został zaprojektowany tak, aby oszczędności dotyczyły wielu płaszczyzn. Zastosowane rozwiązania między innymi elektroniczny obieg dokumentów, automatyzacja procesów, dostępu do systemu z każdego miejsca na świecie pozwala obniżyć koszty jak i zaoszczędzić czas naszych pracowników oraz ich przełożonych.

  • Pracownicy, oszczędzają czas dzięki temu, że wszystkie dane, dokumenty dodajemy do bazy danych tylko raz! System powiązań pozwala udostępnić dokument wielu osobom w wielu miejscach w systemie;
  • Znaczne skrócenie czasu wyszukiwania informacji, dokumentów, historii spraw itp.;
  • Automatyzacja procesów (między innymi: automatyczne nadawanie zadań w kolejnych etapach spraw, przygotowań do rozpraw oraz kontrola ich realizacji) pewne procedury są stałe i nie zmienne. System JMK-CRM pozwala zautomatyzować procesy, czynności, aby oszczędzić czas pracowników i ich przełożonych (np. automatyczne nadawanie zadań po zarejestrowaniu nowej Sprawy, generowanie standardowych dokumentów np. wniosek o uzasadnienie wyroku);
  • Elektroniczny obieg dokumentów pozwala znacząco ograniczyć ilość zużywanego papieru oraz innych materiałów eksploatacyjnych w kancelarii;
  • Zakup systemu JMK-CRM nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych kosztów (np. zakupu płatnych baz danych);
  • Dzięki oszczędności czasu pracy pracowników przy rutynowych czynnościach podnosimy wydajność, a co za tym idzie obniżamy koszty własne i umożliwiamy zwiększenie przychodów kancelarii;
  • Elastyczne możliwości zakupu systemu (jednorazowy zakup licencji, dzierżawa/leasing, e-usługa itp.)