Zakres funkcjonalny systemu serwisowego, outsourcingowego jest zawsze ustalany indywidualnie. Wspólnym mianownikiem są m.in.
- Moduł Osobiste – grupuje informacje z całego systemu dla zalogowanego użytkownika, dzięki czemu użytkownik wie czym ma się zająć w pierwszej kolejności
- Komunikacja z Klientami – panele zewnętrzne pozawalają kontrahentom widzieć m.in. swoje rozliczenia, projekty bez dzwonienia i wysyłania maili z pytaniami na jakim są etapie
- Zarządzanie projektami – harmonogram zadań (wraz z automatycznymi zadaniami przy standardowych czynnościach)
- Rozliczanie czasu pracy – rejestracja czasu pracy, rozliczenie z Klientem (faktura/paragon), raport do Klienta (np. w formie maila), sprawdzenie płatności (po zaimportowaniu wyciągu bankowego parowanie wpłat)
- Zarządzanie zasobami – możliwość określenia dowolnej liczby zasobów i ich rezerwacji pod spotkania, projekty itp.
- Raporty – możliwość stworzenia dowolnego raportu z danych znajdujących się w systemie