Od początku współpracy z Kancelariami finansowymi oraz TFI głównym kierunkiem rozwoju systemu była jego funkcjonalność – przykładowe obszary działania systemu:
- Prowadzenie rejestrów uczestników funduszy;
- Raportowanie transakcji do GIIF;
- Wymiana danych z agentami/doradcami finansowymi;
- Elektroniczny obieg dokumentów;
- Workflow;
- Elementy rachunkowości zarządczej;
- Centralne przechowywanie wszystkich danych;
- System powiązań między elementami;
- Kontrola dostępu do obiektów poprzez system uprawnień użytkowników;
- Łatwe wyszukiwanie obiektów przy wykorzystaniu wielowymiarowego wyszukiwania;
- Możliwość pracy przy pomocy telefonu komórkowego i tabletu;
- Możliwość automatyzacji nadawania zadań, procedur;
- Śledzenie zmian w bazie danych;
- Zabezpieczenia na poziomie bankowości internetowej;
- Zabezpieczenia transmisji danych między użytkownikami;
- Zabezpieczenia zgodne z wymogami GIODO;